joho

Så var det snart måndag igen... känns inte så jobbigt som det brukar men det kanske kan bero på att vi ändå varit på skolan varje dag hela veckan lång.

Att skriva uppsats är väldigt speciellt... Vi tänker på det dygnet runt och har även börja pratat i fackliga termer. hehe.. Det ska bli skönt när det är klart!

I går kväll hade jag å Emelie och Emili riktigt mysigt!.. ♥
Menyn som tillagades var:

Speciell edition laxröra på ett grovt bröd

Läckert ungsbakad plankstek med exklusiv bearnaise sås

Triple and touch dessert, äppelpaj + rabarberpaj med krämig vaniljsås, samt en kyligt god pistageglass.

Dessvärre blev det inga bilder på våra vackra kreationer för vi var allt för upptagna med att rösta på eurovision.



På matematikgränd står vi inför många svåra val... som idag till exempel då den stora frågan  är vilket kaffe vi ska dricka...

mellanmörkt kaffe som är perfekt i början på dagen när smaken och övriga sinnen är utvildade...


eller...

extra mörkrostat...en generös doftkaraktär som bjuder på aromer av ceder och mörkchoklad, enbär och mandel. Bjuder på en lång och kraftfull stund...



Vi valde det senare alternativet men när Emilie öppnar paket utbrister hon, det luktar kattmat!..Eh..det smakade dock bättre.

Jag vill spela brännboll i dag, det är kanonväder ju! Sen vill jag dricka saft och äta citronmuffins... =)


Vi får se vad som händer, om nån är sugen att


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vassego:) jag googlade! Men tyvärr så smarade dom inte riktigt som dom man köper.. måste till med något mer smakförstärkande medel! men dom ser mysiga ut:)

Postat av: jolan

mojsigt! nej jag blev blond :P

2009-05-19 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback