Lördag igen!

Idag blir det plankstek till middag med Emilie och Emelie. Vi ska titta på eurovision och kanske dricka lite vin. Fast bara lite vin eftersom jag och Emelie har blivit så förtjusta i att vara på skolan så vi tillbringade dagen där och ska dit även i morgon. =/


På onsdag kommer lillebror hit till Umeå och hälsar på, det ska blir skojigt. Han ska på arbetsintervju och efter det ska vi springa lite på stan för att försöka hitta en studentkostym.

Tycker det är ganska snyggt med grått men jag tror Svante har en annan uppfattning. hehe


Den här kostymen finns på Brothers för övrigt.

Dagens kommentar från fröken Solem: Eh...du har inte använt hårtorken idag va?... Till saken hörde att mitt hår såg ut som ett trollruffs men jag tänkte att det kanske bara var jag som tänkte på det... Tydligen inte! hehe..


Hejhej


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ah men grått är ju supersnyggt :) De var ju de matte hade på sig på bröllopet ju ;)

Postat av: jollan

ni är såå duktiga som går till skolan! :)

2009-05-17 @ 10:44:47
Postat av: Sara

Gott det såg ut, det där kan du få laga till mig med nån dag:D haha

2009-05-17 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback