Another day in sunshine...synd bara man sitt inne!

Sitter på skolan och väntar på att biblioteket ska öppna... har suttit här sedan strax efter 7 eftersom jag var för lat för att släpa alla saker ytterligare en dag å liftade med Emilie på jobbet. Var inte ensam om att tro att biblan öppnade tidigare för det är ett ganska stort gäng som tålmodigt sitter å väntar. =)

Dagens schema är att skriva uppsats, usch å fy sen spela brännboll, skoj!

Igår fick jag inte så mycket gjort utan iställt åt jag god äppelpaj å rabarberpaj som Emilie å hennes vän bakat..Gott gott..


Igår beställde vi lillebrors studentmössa... det var viktigt att det mössan var av Uppsala modell och dessutom lyx edition :)... hoppas den hinner komma i tid bara men 1-7 dagar skulle det ta så det borde ju inte bli några problem.

Nu ska jag leta böcker!

hej å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback