Grattis bäste storebror...!

...Japp så är läget, Andreas fyller ett år närmare trettio =P.. Jag skickade ett kort och en trisslott men som ni alla vet är jag inte den snabbaste i denna värld så det kom nog inte fram idag, kommer förhoppningsvis imorgon!

Jag har länge väntat på att torsdagen ska komma, varför vet jag inte.. Denna vecka har varit väldigt lång men det är nog för att jag längtar till vår slappar helg.

Vårt upplägg för helgen är skidåkning, promenader med Indy, tv-spel, gó fika, egen gjord pizza och på söndag ska vi göra egna köttbullar och egen potatismos. Vi gör nämligen ett tappert försök att vara lite husliga! Det där med huslig fungerade inte så bra för mig idag. Vår diskbänk hade på något konstigtvis samlat på sig väldigt mycket disk. Jag gruvade mig när jag kom hem från skolan för att ta tag i det, lade mig och vilade istället. Efter tuppluren gick jag och Indy på promenad och när vi kom hem stod kära Emilie, till vår glada överaskning, och diskade! =)...

 


Min kära sambo, fröken Solem

Time for bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback