Äntligen!

...helg!..Det har vi väntat på... Ska bli väldigt skönt, vi ska inte göra något överhuvudtaget förutom att lata oss! =)

Snart ska jag å Indy promenera upp till Ersboda och möta Emilie som slutar jobba klockan tre.. Sen ska vi handla lite inför kvällens pizzabak!

Idag fick jag kort av Maria. Så roligt att få riktiga brev och dessutom få framkallade kort, det händer ju inte så ofta. ;)



I helgen åker många till fjällen! Tur att jag inte är ett dugg avundsjuk! ;-)...hehe..
 
Men att jiddra ner för backar är inte riktigt min grej men lite skoteråkning hade inte varit helt fel!

Mamma å Pappa åker troligtvis till Sundsvall och Ikea i kväll, thanks to me! =).. Orsaken är nämligen min skicklighet att få med mig en halv byrå i ek och andra halvan i svart. Jag kan jag! =)


Nu ska vi gå ut!


Sköt er!


Kommentarer
Postat av: Karro

Haha...... Kom ihåg henne när hon var en liten bäbis jag! Är allt bra med dig Sandra? :-)

Postat av: jollan

vad roligt att du börjat skriva igen :) så man vet vad du håll på vä på holga! hehe

2009-02-01 @ 17:11:10
URL: http://jollanblom.webblogg.se/
Postat av: Jenny Viklund

Hola Sandrita! Miss you like hell. Vill att du ska komma hem och umgås med mig. Kramar. Hälsa Emelie

2009-02-02 @ 12:40:18
URL: http://minbebis.com/blogg/jennfy/
Postat av: idah

hahah, först hålla på att glömma ena halvan och sen är det fel färg när när hela byrån är med hem xD Pussa på pindan från oss ^^,

2009-02-02 @ 21:55:50
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback