Vi har gjort det igen!

....Lyckats alltså!

Idag var vi på tomtebo och hälsade på Chrille. Jag pekade duktigt ut för Emilie var hon kunde parkera, precis där vi alltid brukar parkera när vi är där och det gick ju bra......

Vi går direkt åt höger från parkeringen och upp för trappen till hans lägenhet, som vi alltid gör när vi parkerar där men precis när jag skulle ringa på dörren ser jag att namnet inte stämde överens med personen vi skulle träffa. Hmm.. vi funderade ett tag och diskuterade ett tag? Va så konstigt för allt såg ju ut som det bruka... tillslut ringde vi Chrille å fråga var han bodde... eh? Vet ni inte det, blev svaret... Hehe Jo det visste vi ju egentligen men det blev ju en liten miss i planeringen.

Tydligen hade vi parkerat på en parkering tidigare än vi bruka och därför blev allt fel. =) Tillslut hittade vi i alla fall rätt och vi kunde fika lite blåbärsbutterkaka å kaffe. Men tror inte att det värsta var över! Efter ett tag ringer det på Emilies telefonen och eftersom numret var okänt ville Emilie inte svara så jag gjorde det istället...

I andra änden av luren hör jag en högst tveksam kille presentera sig..
-ehm, ja hej, Björn heter jag och jag tror att ni har parkerat på min parkering! Haha...

Ja exakt så var det, inte nog med att vi tagit helt fel parkering från början så hade vi missat att  det endast fanns en besöksplats där vi ställt oss, den brevid alltså. Hehe...Klant är nog vårt mellannamn.




PS. Jag klarade mot alla odds tentan! =D hihi

Nu ska jag sova!
God natt min(a) Skatt(er)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-26 @ 10:35:23
Postat av: Maria

Hehe du är rätt duktig på att lyckas med sånna dära grejer du =0) kanske är nått som ligger i släkten hehe..

Härligt att du klarade tentan =0)

kram

Postat av: Evelina

Haha ni är bra roliga ni :)

2009-02-26 @ 19:00:23
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu var de verkligen länge sedan jag såg något skrivet här ;)

Imorgon åker jag uppåt, wiieeeee...

2009-03-22 @ 16:42:00
Postat av: Anonym

Kändisen ;) Kände nog allt igen de lilla fnittret på tvn :D

2009-03-30 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback