Uppdate ;-)

På Evelinas begäran så uppdaterar jag denna blogg!

Kan börja med att gratta Evelina och även Matte, och dessutom Lina eftersom alla de har fått jobb. Super skojigt, trots lågkonjunktur så finns det jobb till dem som är duktiga! =)

Vad har då annars hänt?
Hade en väldigt bra helg....

Fredagen var tentan klar vid sex och efter den var man rätt slut, var inte så enkel som jag hade hoppats på. Jag och Emilie åkte då ner till Maxi å handlade lite, vi var båda sugna på att göra egna hamburgare å det gjorde vi. Till hamburgarna blev det en stunds crash (typ hela kvällen för min del). Emilie blev lite trött vid nio, halv sov på soffan å vid tio klev hon upp å sa: Åå jag blev lite trött, jag måste bara lägga mig i sängen å vila en stund, jag kommer tillbaka strax... hehe det gjorde hon inte utan vi sågs först vid frukost bordet dagen därpå.

Lördagen tog vi det lugnt på morgonen, åkte ner på stan en sväng mitt på dagen. Roligast var synen i parkeringhuset, fullt med bilar och nästan ingen tog sig upp för första uppfarten så de blev tvugna att ta omtag å för varje gång blev kön längre å längre.


Efter stadsturen laddade vi upp för kvällens bravader. Thaisoppa och vin blev det innan vi traskade över till Ida. Jag hade inte varit i hennes nya lägenhet förens i lördags men den var jätte fin å större än jag trodde. Efter Ida gick vi på lärarfest, där fick vi måla i ritböcker, var ett tag sen man gjorde det sist men kul var det. Lekandet fortsatte sedan på schlagerklubben. Det stället gillade jag väldigt mycket, kommer nog att vara ända utestället för mig en tid framöver =P..

Lördag kvällen blev värsta träningspasset dels för att vi dansade  exakt hela kvällen och dels för en liten incident i slutet av kvällen som bör berättas. På vägen hem blev vi alla väldigt hungriga men kön till max kändes allt för lång och därför promenerade vi till busstorget för att gå på mias grill. Kön var inte så mycket mindre där, Ida, Henke, Johanna, Sunken å jag vet inte om jag glömde någon men de ville inte stå i den kön så de gick till Subway istället. Jag, Emilie å Kjelle var därmot väldigt sugen på hamburgare så vi stod tappert kvar. Nu till det IRRITERANDE, efter en halvtimmes köande var det äntligen vår tur då den *pip* servitricen säger att tyvärr vi tar inte emot fler beställningar. Vi var då bara fyra kvar i kön och det kom inga fler heller...Gissa om vi blev arga!... De andra gästerna som redan fått mat tyckte det var fördjävligt och började bjuda på sin mat..hehe..men det kunde vi ju inte äta upp så vi tog på oss löpardojorna och sprang järnet in till torget med ett litet hopp om att hinna till McDonalds innan de stängde...Tyvärr förgäves! Men Emilie har ju god hand med poliserna i den här staden så hon stannade en polisbil och frågade när Max stängde....Kl 4, smaklig måltid blev svaret =)..trevliga ena.. Så vi traskade vidare för att slutligen få den efterlängtade burgaren...jäsp..lite trött var man ju när man fick krypa ner i sängen sedan.

Idag är det ju fettisdán så vi åkte ner till Strömpilen å fikade...Smasken...



Sen fick jag lite dåligt samvete eftersom jag börjar få en kroppsform som liknar en hösäck så jag liftade med Emilie upp på ersboda, passade på att byta lillebrors tröja och sedan promenerade jag till IKSU och körde ett Step Muscle pass med Lina..Det var skoj! =)

Jag pratade med Maria idag och då kom vi in på PÅSKEN!.. Fler än jag som längtar eller =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback