mmm...

Vad gör man åt det konstanta godissug som vi i denna lägenhet känner? Kom gärna med en lösning! =) Kan bli en belöning till den som lyckas, kanske en kladdkaka..hehe =P




I morgon kommer revisionsbyrån Ernest o Young till skolan för att presentera ett case för oss som vi därefter ska lösa åt dem. Ska bli spännande.

Idag snöade väldigt mycket när jag och Indy var ute och promonerade men den lilla damen verkade inte störas utav det utan kunde gå hur långt som helst, tur det så att jag får lite motion med.

Har haft svårt att bestämma mig för vilken julklapp jag ska ta från Swedbank men i kväll tog jag steget och bestämde mig för fyra tumbler glas. Tyckte jag var duktig som tagit mig så långt med tanke på den fruktansvärda beslutsångest som jag plågas av.  Dessvärre blev jag även tvungen att välja färg på dem, trodde man kunde få en mix så att man slapp välja men icket! =)..Slutligen hamnade valet på dessa:


De är mossgröna. ;)

Apropå det...

Pappa håller på att snickra ett nattduksbord till mig, kommer ungefär se ut så här.


Kommer inte att vara gult, troligtvis blir det antikvitt.

Over and out! =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh vilka fina glas, ni har tur ni som får julklappar av jobbet ;)

Postat av: Maria

Fina glas =) du valde en fiiin färg.. Kram

2009-02-06 @ 17:51:41
URL: http://mariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback