Idag började allvaret på riktigt......

Idag började två nya kurser: corporate strategy och intercultural management. I den första kursen ska vi till mesta dels fippla i excel, tur att jag har en världens snällaste vänner som hjälper mig att uppgradera programmet över internet.

I alla fulla fall så är uppgiften att hjälpa ett företag att öka vinsten. Vårt förslag ska sedan presenteras inför en jury. Ska blir skoj.

I den andra kursen lärde vi oss mest om fördomar. Tillexempel trodde amerikanarna att fransyskor aldrig rakar sig.. Fransyskorna höll inte riktigt med. En amerikansk kille sa att sterotypen av svenskar är att vi alla är långa och blonda..Vet inte riktigt om vi slog hål på hans drömmar, vad tror ni!? hehe

Jag längtar till jul!!!!!.. Dom har börjat med jul saker överallt!.. Vissa affärar har julsaker året runt till och med.



Imorgon blir det fotboll för hela slanten, det ska bli skoj!

nu ska jag läsa lite tills jag somnar!

Ha det så bra allihopa! =)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback