Thanks for your smile..

Idag hade vi en ytterst underlig lärare. Han var ursprungligen från Ryssland men bodde i Frankrike så ni kan ju tänka er hur bra engelska han pratade.. not so very good. Han bad oss att presentera oss en och en och med jordens inlevelse sa han oohhh interesting!!, när de flesta berättade vilken nationalitet de har. När vi sa att vi var från Sverige, sa han bara oh Sweden med världens löjligaste leende och sen sa han: Thanks for smiling! hehe.. =).. Lite konstig var han och lektionen var inte så super intressant heller men det bådar ju gott för nu kan det ju inte bli sämre iaf! :)

Vi hade också en gästföreläsare från Israel som pratade om Eu och dess instutioner, det tyckte jag var väldigt intressant.

Det var ju ett tag sen jag skrev och det beror på att jag lyckats sabotera min dator så den fungerar inte längre. =(

Lite har i allafall hänt sen jag skrev sist. Tillexempel åkte vi på IKEA i lördags, det var mycket lyckat, lite gardiner och en matta och fin blomma gjorde verkligen susen. Nu är det jätte mysigt på våra rum.

Denna snygga shopping bil tog oss till Metz och Ikea. Att åka bil var bra att åka bil för man såg landskapen mycket bättre än när vi åkte buss.



Vi som åkte var...


Jollan                                     Lina                                 Jag                                  Melanie

Vi ägnade inte dagen bara åt att shoppa utan vi passade också på att bli lite kultiverade så vi besökte en väldigt vin katedral, otroligt vad stora och vackra de är.



Moster här skulle du lätt vinna tävlingen som du å jag å mamma körde när vi åkte ner till morfar för det finns nästan bara små peggor här.



Små bilar små hundar och... såklart små tjejer! :) Tror vi passar in bra här!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe låter ju som ni har de roligt där nere iallafall. Men hur många olika kurser läser ni samtidigt??

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback