Värsta dagen i mitt liv.....

Sitter just nu och väntar på att mamma ska ringa och berätta hur Svante och Andreas mår... Inte så roligt att vara i Frankrike just nu, aldrig har jag känt mig så långt borta...Tur att jag har så underbara vänner, ni betyder så mycket ska ni veta!

Kommer troligtvis att åka hem snart men dessvärre är mitt pass borta så jag kan inte flyga, funderar på om jag kan åka tåg förbi svenska gränsen och sen flyga....

Att detta skulle hända har varit min största fasa..

Världens bästa bröder!...ååå varför måste jag vara just här just nu.........????


Kommentarer
Postat av: Martina

Huvva hörde just vad som hänt, tänker på dig!<3

Postat av: Evelina

Du vet att jag finns här för dig, även om du är långt borta.

Kramar

2008-10-26 @ 00:00:46
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Tina

Tänker på dig vännen! <3

2008-10-26 @ 10:41:31
URL: http://tinabjornerud.babyblogg.se/
Postat av: Sara

vännen fick höra av liza idag vad som har hänt..tänker på dig PUSSAR

2008-10-26 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback