Tänd ett ljus å låt det brinna..lalala

Vaknade före 8 idag för vår huskatt stod utanför och jama, precis när jag bestämt mig för att stiga upp och släppa in den var det precis någon som kom. Eftersom jag var ganska pigg tänkte jag göra ett ryck med min synthesis. Piggheten varade dock bara tio minuter så jag somnade om och vaknade igen klockan 11, värdelöst.




Glöm inte att det är första advent i dag och att första ljuset ska tändas. Ni kan också tända dom som nedräkning tills jag kommer hem eftersom vi kommer den sista advent! hehe..Jag har köpt mig en adventskalender, så nu blir det choklad varje dag fram till jul.




Sköt er! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt med en liten katt:D

2008-11-30 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback