..vissa dör och andra föds...livets känsliga gång...

Idag fick jag ett brev från min kära kusin, Maria. Det var inbjudan till lilla Indras dop den 27:e ska bli så roligt. Ska bli roligt att få se det lilla go´trollet i verkligheten också för än har jag bara sett henne på bild, men å så söt hon e!

                                                                                Indra som en liten tomtenissa! =)

Blir så glad varje gång jag kommer hem och det finns ett brev att hämta i receptionen! Det är som att få bingo! hehe

Idag dog Axel, Björnens morfar. Tråkigt även om han hunnit blivit över 80 år så känns det väldigt trist. Han var en rolig och gubbe.

Tänker på Björn och hans familj, framför allt hans snälla mormor.


Björn och Indy. Dabbsjön, Norråker 2007

Sköt om er alla!

Kommentarer
Postat av: Evelina

MMm vilken söt liten flicka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback