Tur att vi alltid har sån tur...

...Äntligen helg!...

Att det kan vara så ansträngade att gå ända till duschen.. Jag borde göra det nu eftersom vi har bestämt en film dejt om en halvtimma men min energi var inte fördelad till det ända målet...hehe..något är fel va? =)

Idag har vi gjort fredags mys.. Vi gjorde egen pyttipanna också dukade vi runt Linas skrivbord så det kändes som en riktig middag.. Till efterrätt gjorde Lina någon slags...ehm ja ska inte skriva det hon kallade det så vi säger helt enkelt choklad röra. Det var gott..

Sacre Coeur, den kända kyrkan som vi besökte förra gången vi var där.


Imorgon bär det av till Paris! Skojsigt... Vi har ju alltid sån tur så för några minuter sedan damp det ner ett email om att tågen går i strejk under söndagen som förväntas hålla på fram till måndag kväll... Hur ska vi nu ta oss hem?.. Vi som bokat biljett och allt.. Det löser sig nog på någotvis.

Nu måste jag göra ett försök att ta mig till duschen!

Sköt om er..

P.S. Emilie det är ingen kofta..Det är Jollans halsduk.. men tack ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi tycker att de strejkas en hel del i frankrike... Hoppas ni får de skojigt i Paris.. Kram

Postat av: Anonym

Heyy vet du vad jag kom på...det är mindre än 1 MÅNAD tills du kommer hem nu!:D

2008-11-24 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback