Tebax på skolan aswell...

Timing jag har, kom tillbaka till skolan precis när en ny kurs startade. Den heter Marketing Management och handlar kort och gott om marknadsföring, eftersom vi redan läst en kurs inom detta så kände vi igen mycket... Om jag säger Kotler, vet nog många vad jag pratar om. För er som inte vet så är det typ den bok som inledde hela våran karriär på civilekonomprogramet....otroligt tjock och låånnggtrrååå..eller jag menar intressant! ;P

I går kväll fick jag och Lina ett litet ryck och bestämde att nu j-vlar ska det blir lite träning. Så i morse steg vi upp tidigt för att ta oss en liten morgon jogg. Konditionen är ju inte på topp så det blev rätt jobbigt. I vanlig ordning blev rundan en sväng i Pepiner parken och där såg vi också en väldans stor lövhög..Slå den ni :)



Pepiner parken är himla fin så jag ska passa på att lägga upp lite bilder från våran strosar dag, dagen före olyckan...



En del av parken kallas för "the rose garden" och är väldigt fin och romanisk..


Bilden vägrade att vara åt rätt håll så jag gav upp, hade lite dåligt tålamod ikväll men det syns väll att det är en ros iallafall

       

I den delen av parken kan man se många brudpar, denna dag såg vi endast tre. Jag lyckades dock bara fota två av dem.




De hade "värsta" godisstånden också..

...men vi köpta bara lite, istället investerade vi i en glass


Jollan och Helen (Helen är hennes eng.namn :) )

Vi har varit på cafeét där vi köpte glassarna x-antal gånger så vi har blivit "tjenis" med glassgubben, därför gav han oss speciöll prise! hihi... Vi fick två glasskulor till det biligaste priset...

Här på Boudonville får man verkligen utnyttja de resurser man har och därför har vi kommit på detta smarta sätt att laga mat, stekpannan fungerar som lock men även som uppvärmningskärl. Korven blev ångkokt men vi stekte den också lite så det blev gott.

Nu ska jag plugga!... Hej å hej

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mm vilken mysig park.. Där skulle man ju haft sina bröllopsbilder. :) Hoppas allt är bra annars. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback