Nu e det lörda igen!!...

Jag nynnar med i Lasse Stefanz fina visa, nu e det lörda igen å där satt jag å deppa... Fast så mycket deppar jag inte.

Har packat idag för imorgon bär det av till Stockholm för att sedan åka vidare till La France.

Jag har nyss fått mina naglar fixade av lillebrors tjej, Ida. He blev fint e.


Igår så blev jag lite irreterad för radion i duschen vägrade spela låtar som jag vill höra, så jag tog å sjöng lite själv. Det är inte så vanligt att jag sjunger i duschen men när jag gör det så låter det väldigt vackert! =) hehe..eller hur var det?... Det måste ju vara så eftersom brudarna när vi bodde på mariehem t.om. stängde av en skräckfilm för att lyssna på mig istället och Ida bamdade mig på sin mp3 så att hon har som ett fint minne! hehe Även igår fick jag beröm för när jag duschat klart visade sig att jag haft en hel publik utanför, det är ju roligt att man kan roa nån!

I min familj har vi lite svårigheter att lyssna på varandra och förstå varandra så igår hade vi en kurs i att prata tydligt. Jag pratade högt och tydligt men ingen hörde vad jag sa iallafall....Andreas påstod då att det viktiga är att gestrikulera, så glöm inte det mina vänner!

På ängsgatan pågår just nu en väldigt spännande Fia med knuff turnering. Ni kan ju gissa vem som vinner!..Okej jag ska ge er en ledtråd...Jag spelar med gröna gubbar! hehe





Pappa min börjar ju närma sig de femtio åren och börjar därför se lite sämre, bara det att han inte förstår det själv riktigt å blåvägrar gå till en optiker å få ett par riktiga glasögon utan köper en miljard fina moderna glasses på exempelvis Claes Ohlssons..här är ett smakprov.

Lillebror


Mackan




Storebror väntar ju tillökning men kunde inte riktigt vänta så han tjuvstartade med lite valpar..så himla söta.




Ta det lugnt nu! ;)





















Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe snygga glasögon :P eller var de lite omorderna kanske... Valpen var ju underbar iallfall..Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback