=)...

Snacka om att jag blev glad igår... När jag satt ensam på mitt rum och deppade så knackade det på dörren så där vid elva tiden..Det var Jollan och Lina som kom hem! Dom hade inte sag något för dom ville överaska mig och jag blev otroligt glad! Så i morse var allt som vanligt, frukost uppe på Linas rum. :) Tjejerna visade bilder från Schweiz såg verkligen fint ut där..Dit vill jag också åka någon gång, någon som vill följa med? =)



Snodde den här bilden från jollans sida, gillar idyllen av vackra fjäll också lite segelbåtar på det!


Efter frukosten satte vi oss och började skriva på ett arbete som handlar om tre olika företag från olika länder som ska bli till ett. Länderna har vi ej valt själva men roligt nog var Sverige ett av dem. Det har vi mest hållt på med hela dagen, förutom lite matpauser då och då. Soppa till lunch.. trodde aldrig jag skulle sakna pulversoppa med champinjonsmak och broccoli men det smakade faktiskt riktigt gott.

Idag är det helgdag här i Frankrike eftersom det är slutet på första världskriget och i vanlig ordning så är alla affärer stängda på söndagar. Dock hade shell macken runt hörnet öppet så vi kunde gå och köpa lite mjölk och yoghurt inför morgondagen. Vi inhandlade även lite goa bullar eftersom vi hade en anledning att fira..hehe ..jag e ju tillbax...hihi

Jag har ju glömt att visa er våra vackra halloweenbakelser som vi gjorde... Dom var tydligen jätte goda..eller hur var det nu...Momma spydde ju så jag vet inte riktigt vilket betyg det ger...







Jag hoppas alla har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kan hänga med skulle behöva se lite mer av europa ;)



Mumss, nu blir jag sötsugen, och bara onsdag idag..

Kram

Postat av: Sara

Jag vill följa med..vi kan ju tågluffa för båtluffningen har vi ju redan klarat av:)



KRAM

2008-11-15 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback