Uteliggare i duschen???

Haha.. det händer alltid något roligt här på Boudonville.

I fredags tittade vi på film och myste med lite ost och vin, det var vi värda efter att ha avklarat två tentor.

Efter filmen skulle Lina gå på toa efter bara några minuter kommer hon springade tillbaka!...
-ahh.. det är nån som borstar tänderna i duschen!!!!!, jag tror det är en uteliggare..
Ja ni hur ju, haha...
Anledningen till detta vara att det tidigare stått en Coca Cola burk i toalett rummet. Av det drog Lina slutsatsen att det måste vara en kille som är här.. Vilket är lite konstigt eftersom vi bor i en tjejkorridor, så det måste vara någon helt obehörig.

Sen har hon även noterat barr på golvet ännu en anledning.

Kanske det värsta som jag också tyckte va lite konstigt va att det stod en kille och duschade en dag med dörren öppen och utanför låg hans kläder i en hög.

Kvällens drama visade sig inte vara så farligt ändå, det var bara en av tjejerna i korridoren som tydligen beslutat sig för att slå två flugor i en smäll, tandborstning i duschen.

Så Lina får alltså kvällen 10 poängare i underhållning...medan vi andra två

får fullpott i att svulla godsaker!



Igår va vi på julmarknad åt churros, berliner å drack glögg...Glöggen var snarare det starkaste vin ni kan tänka er med lite apelsiner i som dom värmt på. Berliner är en gigantisk munk fylld med nutella och churros är långa "pinnar" som är lite som munkar men dom är avlånga istället och bara sockrade. Smakade ungefär som rullrån.

Gjorde lite julhandling igår också hittade då en liten present till Eskil.... Tycker det är så sött med hängselbyxor på bebisar =)


Tog en storlek för en 6 månaders bebis.. vet inte om storlekarna skiljer här, på vuxen kläder gör det ju det.. Så jag tänkte det är bättre han får något att växa i istället.

Hade hoppats på att Eskil skulle ha kommit idag för vi har nämligen slagit vad om när han ska komma... Jag tippade idag, Lina på måndag och Jollan på onsdag..Spännande!

Jag har ordnat lite saker till Indras dop också..Jag å Maria håller på att planera hur tårtorna ska se ut..ska bli roligt..
Beställt rosa marispan och vit sugarpaste... Intressant att se om vi får något gjort av det! =)



Idag blir det att plugga fram till fyra.. då är det tomteparad.. Igår skulle jag också plugga lite men blev så deprimerad för jag kommer ingen vart.. =( Men efter jag fått prata med mina kära vänner Emilie och Sara blev jag på bättre humör!.. Så vi får se hur det går idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback