Ombyte förnöjer!

Som vanligt slutade vi klockan 20.00 idag eftersom det är tisdag. För att få lite omväxling bestämde vi oss för att ta med våra datorer och gå till McDonalds efter lektionen och ta en fika och plugga lite...Hehe The Swedish team.

Idag är dagen då Eskil skulle komma men än jag antar att han är som resten av familjen och följer ordspråket, bättre sent än aldrig! :)

Idag hade vi en håltimme och då passade jag på att gå på stan för att se om jag kunde hitta lite presenter men det är så svårt!... Måste ju tänka taktiskt så att jag får med mig allt hem men det är ju inte min starka sida!...



I helgen firar fransmännen Sankt Nicolas, det ryktas om att de ska vara fyrverkerier och allt möjligt nere på stan då. Julmarknaderna har också kommit igång, väldigt mysigt med de små bodarna och överallt luktar det glögg och nygräddade våfflor.



Bon Soirée!
Sköt er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback