Hur går det för världen egentligen??..

Paris är bombhotat utav afghanerna, de vill att Frankrike ska ta bort sina trupper från deras land. Det är ju perfekt att terroristerna börjar härja här och nu..precis när vi ska åka hem! Kanske flygplatsen blir nästa offer? Vi åker ju dock i från den mindre som heter Orly så kanske hoten inte riktas dit... Får vi hoppas iallafall...hehe

Annars så höjer dom kostnaden för studielånet, samtidigt som euron blir bara högre och högre..Över elva kronor nu, har vi tur eller? Visserligen ska vi inte nyttja den valutan länge till men det är ju just nu som man kommer på att man måste ju shoppa.. Alltid bra tajming!

Men va gör väll allt detta när det snart är jul! Ska bli så kul! =)

Idag har vi klarat av 3 tentor, eller klarat återstår väll att se men jag håller tummarna. EU tentan var lika flummig som läraren själv. Jag skojar inte och jag överdriver inte men EU-lärarens ögon ser man max två gånger under en föreläsning, det är när han kommer in i salen (måste ju se vart han går) och om någon pratar så att han blir störd (då använder han sig av, en blick säger mer än 1000 ord). Det är svårt att förklara men det verkar sitta fusklappar på hans ögonlock för när han ska föreläsa om något står han och blundar och ser allmänt arrogant ut. Att kursen helt och hållet var vinklat ur hans opinion påverkade också lite till det ej så positiv. Vi ska ju som bilda vår egen men det gjorde vi ju såklart i alla fall. Fast i det stora hela så lärde vi oss nog en hel del och Mr Schumacher är nog en fin en pöjk också.

För övrigt har vi lyssnat på dansband, ätit mat, sjungit, druckit kaffe, skrattat och jaa... bara haft en helt vanlig trevlig Boudonville afton.

Sitter nu och väntar på Sophie från Kina, hon ska komma och inspektera mitt rum. Nämligen hård efterfrågan på det eftersom jag har internet. De flesta andra måste gå ner till receptionen för att surfa.

Kom på en sak jag skulle behöva i julklapp! ;-) hihi... Schampoo + balsam för blond hår av märket Sebastian. =)


Mitt hår ser för närvarande ut som en råttpäls, trots att det är nyfärgat! =) Detta skulle ge lite mer lyster, om ni förstår vad jag menar! haha


Nu tror jag chippen knackar på! =)

Hej hej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback