Flickan me guldbyxorna...

Idag har jag varit i spenderar tagen riktigt! Tur man är rik..eller hur var det nu igen?... Hoppas på att få vinna några millar eller så får jag gifta mig rik! =)..Det har vi lärt oss på skolan här, bästa sättet att bli rik på är att gifta sig.. Det är sant flera lärare som har påpekat det. Nja får väll helt enkelt klipp me å skaff me ett jobb. Apropå det så har jag klippt mig idag. Var väldigt spännande att se hur resultatet skulle bli eftersom frisören inte pratade engelska och jag har ju bara min nybörjar franska men det gick ganska bra iallafall, ny slingad å nyklippt! Inte så dyrt heller....eller det beror på..men om man jämför med hemma så betalade jag en tredje del idag.

Köpt en klänning till nyår också, inte så roligt att handla här för allt ska ju vara så dyrt. Fransmännens livstil --> LYX. Sen har ju euron stigit en del sen vi kom hit så nu är det dyrare än hemma.. Typiskt..

Mon chambré ( mitt rum ;-) )


Har i allafall lyckats köpa lite presenter men det blev mest små saker, får ju tyvärr inte plats med allt hem. Har nästan packat klart! =).. Måste vara ute i tid.... Nästa vecka har vi ju 6 tentor så då gäller det att fokusera. Sen är det inspektion av rummen på fredag morgon och då måste allt vara städat och klart, det mesta iallafall.

Nu ska jag göra ett ryck i läsandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback