Avoir Nancy!

Jaha, då var det dagen vi länge väntat på. Alla tentor är gjorda!!!! Idag gjorde vi French economy, den tentan kändes enkel och var ganska rolig, hoppas det gick lika bra. Andra tentan var Principles of french and comparative law, var lite svårare, inte riktigt säker på att det blev rätt men kursen ska nog vara avklarad i alla fall. =)

Nu är det storstädning och tokpackning som gäller. Trodde jag nästan packat klart men det visade sig att jag har mycket mer grejor än jag trott. Får inte ens med mig allt, måste slänga mina gympadojor men och andra sidan var kanske inte det en dag för tidigt. Att vi städar och packar idag är för att tanterna ska inspektera rummen i morgon kl 9.45, de är ju lediga på helgerna.


 

"Gänget" kommer hem! 

Tror Swedish team kommer att vara saknade! =)

17.00 ska vi på Christmas cocktail, hoppas det bjuds på massa godsaker! =)

Sedan blir det GOOD BYE- Party hos Kara och Monica, alla (nästan) ur vår klass ska samlas där...Ska bli så roligt!

Nu tänker jag packa ner min dator så det blir inge mer Internet fören jag är på Svensk mark. 

                                                                                      Ha de så bra och sköt er!

                                                                                              Vi syns snart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt vännen:) Nu syns vi snart!! O skönt att alla tentor är avklarade nu! KRAMEN

2008-12-18 @ 15:38:11
Postat av: Evelina

Oh va skönt att vara klar :) Gick säkert superbra..



Synd att jag åker när du kommer hem, men hinner säkert ringa dig något innan vi lyfter 22.55..

Puss

Postat av: KARRO

Hej Sandra!!!! Fin blogg du har :-) Följ min, den är helt ny. Jag har sagt upp mig på Itella och ska ut och resa... Kramis

2009-01-10 @ 11:23:21
URL: http://luckykarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback