Annars då?...

Sista söndagen i Nancy! Känns lite tråkigt att lämna denna charmiga lilla stad men det går alltid åka tillbaka och hälsa på!


Här pluggas det för fullt! EU är intressant och roligt att lära sig. Undrar när Sverige kommer att gå med i EMU eftersom vi måste gå med, är väll kanske bara en tidsfråga. Nu har man ju vänt sig vid att ha eurosar i plånboken också. =)


Tredje advent, nästa ljus kommer som sagt att tändas hemma! =) Då hoppas jag på att få lite glögg och lussebullar! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår att det känns lite trist att lämna men tänk på allt det roliga här hemma:) haha det rimmade ju lite;)



btw hur blev håret?

KRAM

2008-12-14 @ 12:48:44
Postat av: Evelina

Mmm lussebullar bjuder jag på här hemma idag.. Bara att ta planet hit ;)

Kram

Postat av: Vicke

Jag ser att du använder bilderna med min adress. jag ber dig att ta bort dom och spara ner dom i din dator och ladda upp dom själv, när du gör på detta sätt så tar du av min bandbredd och gör min sida slöare

Mvh

Vicke

2009-01-04 @ 19:23:32
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback