Åå hå ja ja..de gå ju så bra!..

Det börjar kännas lite tråkigt just nu för det är sista veckan vi har lektioner, nästa vecka är det bara tentor så då kommer vi inte ha så mycket tid att umgås med alla.

Men å andra sidan får vi ju komma hem till alla där hemma och det ska också bli skönt!

Har skrivit French economy uppsats idag.... Ungefär så här känns det nu...hehe



Tur att vi ska avsluta dagen med en lektion i samma ämne.. =0)

Tjejerna gick en sväng på stan idag men jag va lite lat så jag stannade hemma och skickade mina ärenden med Jollan istälelt.. Hon bytte en kjol åt mig på slumpen(h&m) Vet att jag inte borde handla där men d bara bidde så! =)

Ja du Sara, du vet ju att bilder ljuger ibland, jag ser snarare ut som lilla my i ett tält i den jackan! Men det ska vara min nya image =) hehe

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hörru du fröken vad mina ögon tyckte om jackan var... Skitsnygg!! Den vill jag ha!! OCH DU PASSAR JÄTTE BRA I DEN! puss på re

Postat av: Sara

Ja precis håller med emilie.. jag tycker att du var mkt söt i den:)min lilla my;) Kram

2008-12-10 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback